Що ж таке причіп?

Це дуже велика тема і що найголовніше, що існують різні критерії для класифікації:

- за обсягом і допустимою масою

- за розподілом ваги і навантаження між тягачем і причепом

- за кількістю осей

- по типу вантажної платформи

- по системам управління поворотом коліс

- за призначенням

Крім цього потрібно враховувати що є сленгові, неофіційні назви, а в "легковому" сегменті існує величезна кількість варіацій.



З чого ж почати?

Почнемо з того що причіп це самодостатній транспортний засіб, який за допомогою дишла може бути пов'язаний з будь-яким авто. Напівпричіп агрегатується із спеціалізованим сідельним тягачем через зчіпний пристрій («сідло») тягача за допомогою зчіпного шворня. Є ще розпуск - гібрид причепа і напівпричепа і призначений для перевезення довгомірних вантажів в складі спеціалізованого автопоїзда.

Більшість стандартів звично чути саме під час обговорення напівпричепа, наприклад: тент, рефрижератор, ізотерм, платформа (відкрита і бортова, для негабаритних), контейнеровоз і автовоз, цистерна, ... Але вони всі актуальні і для причепів.


Наприклад лафет, взагалі це платформа для закріплення ствола гармати, але у випадку з причепом це автовоз.

А jumbo це ім'я першого циркового та зоопаркового слона, яке стало практично прозивним і тепер застосовується, і для причепів та напівпричепів, якщо у них збільшена місткість. У випадку з останнім, це низькорамна конструкція яка за рахунок "Г" образної підлоги створює два відсіки. Серед причепів такі конструкції зустрічаються набагато рідше.


Ще, часто зустріти можна дані конструкції з поворотними колесами. Залежно від габаритів можна побачити найрізноманітніші варіанти аж до механічного або гідравлічного приводу. Якщо управління здійснюється не за допомогою зчіпки, а за рахунок приводу, то це вже завжди автопоїзд.


Що ж в легкових?

Найчастіше можна зустріти поділ за такими критеріями:

- безгальмівний (до 750 кг) та гальмівний (свыше 750 кг)

- ресорний або торсіонний

- для водного транспорту, перевезення колісної техніки, під перевезення тварин, торговельні, будинки на колесах, універсальні

- одно-, двовісні, трьох- і більше зустрічаються рідко

Наявність гальма відповідно з повною масою, продиктована правилами і нормами безпеки. Решта це скоріше специфіка використання, а конструктивні рішення можуть сильно відрізнятися.


Хоча кемпери (саме по собі слово може означати все що завгодно, від міста до прізвища, але в сфері причепів це будинки на колесах), стоять відокремлено. Це сегмент в якому дуже важливий комфорт, безпека, простота, ... Наприклад осі AL-KO Delta з похилими важелями, протидіють відцентрової сили і компенсують розгойдування які провокуються високим центром маси і велику парусність туристичних причепів.


AL-KO

Наші рішення і технології дозволяють створити причепи будь-якої складності і для будь-яких завдань. Ми завжди прагнемо відповідати високим стандартам якості встановленим в Європейському Союзі і не тільки. На сторінці каталога, ви можете познайомитися з асортиментом нашої продукції, і підібрати товари з урахуванням навантаження, а також аксесуари для догляду за ваших умов експлуатації та побажань.


Для комфортного догляду, ми пропонуємо вам ознайомитися з усіма сервісними точками наших партнерів.