Чи може причіп бути універсальним?

Оновлено: лист 3

Просте запитання і простий на нього відповідь - так. Як завжди, правда, є свої але.


Для початку пропоную згадати які все ж вони бувають:

- будинки на колесах

- човнові

- бортові

- лафети

- торгівельні

- для перевезення тварин

- пожежні

Цей список продовжувати можна довго. Але кожен хто читав його, відразу подумав, що наприклад будинок на колесах і човновий поєднуються погано в одному причепі. Але не потрібно бути таким категоричним.

примеры мультифункциональных прицепов

Чим же вони відрізняються?

Цей список може бути ще довшим, але ми хотіли б запропонувати розбити його на групи:

- конструкція

- габарити

- начинка

І ось що найцікавіше, з бортового причепа не обов'язково прибирати борти, його досить обладнати необхідними елементами, для кріплення колісного транспорту, тоді з нього легко отримати лафет, в якому ви будете впевнені. В цьому випадку при правильній конструкції і оснащенні, габарит є ключовим параметром. Хоча якщо вам потрібно перевезти квадроцикл, то проблем може взагалі не бути.

Також досить легко зробити транспорт для перевезення тварин. Це по суті будка або специфічні борти. Складнощі будуть з великими тваринами.

Можна і човновий причіп зробити на базі звичайного, якщо ложементи та інше, можуть бути встановлені на платформу.

Повноцінний будинок на колесах в таких умовах вже не зібрати, а ось "будиночок" для виїзду на риболовлю, який може замінити намет - можна. Хоча можливості облаштування, особливо при наявності можливості установки жорсткого верху, дуже широкі.


Що ж виходить?

При специфічних запитах, припустимо парусному човні або великому катері, регулярного перевезення коней, активному і сімейному відпочинку "дикунами", універсальний причіп не одержати.

Проте, можливість отримання універсального причепа все ж є і якщо всі завдання із прикладів вище, для вас актуальні, то це швидше за все:

- двовісний, гальмівний

- з модульними бортами

- рамою під м'який тент або з жорстким

- і знімні ложементи

- питання ж оснащення мобільного "намету", залежить від вашої уяви і можливостей виробництва


На дорогах таких причепів не багато, але вони все ж є.

Проблема в тому, що і це рішення не позбавлене недоліків:

- дорогими є не тільки комплект, але і сама конструкція платформи

- всі можливості такого причепа будуть використовуватися не постійно (багато його для поїздки на дачу за картоплею), а великий причіп за собою тягати весь час не так вже й зручно, вигідно

- всі ці елементи і сам причіп потрібно десь зберігати (в окремих випадку простіше вже обійтися 2, а іноді навіть 3 різними причепами)

- просто так причепити і поїхати не вийде, його потрібно розбирати і збирати при зміні мети поїздки

- до подорожчання веде ще й те що серійним такий причіп зробити складно


У більшості випадків об'єднуються функції так:

- човновий і автовоз

- бортовий і перевезення тварин (вимагає більшої кількості бортів або їх специфічної конструкції)

- бортовий і човновий / автовоз (але в цьому випадку, найчастіше мова йде про маленький човен або квадроцикл)

У таких рішень комплектуючі не займають багато місця, а переобладнання з одного виду в інший, не займе цілий день. До речі причепи з модульними бортами якраз не рідкість.


AL-KO

Ми займаємося розробкою рішень для автомобільних причепів з 1931 і серед продуктів є не тільки окремі рішення, але готові шасі і рами, що дозволяють реалізувати різні завдання включаючи регульовану висоту дорожнього просвіту з будь якою надбудовою.

Всі ці рішення відповідають високим стандартам і нормам ЄС, і користуються широкою популярністю в світі. На сторінці каталогу, ви можете познайомитися з асортиментом не тільки цієї продукції, і підібрати товари з урахуванням навантаження.

Також, ми пропонуємо вам ознайомитися з усіма сервісними точками наших партнерів.