Оскільки причіп є окремим транспортним засобом, до його зберігання слід поставитися так само відповідально, як і до зберігання автомобіля.
Для зберігання причепів краще використовувати окрему конструкцію. Так, для невеликих одноосьових причепів підійде маленький навіс. А якщо причіп потрібен для транспортування квадроцикла, гідроцикла чи човна, найкращим рішенням буде облаштування другого гаража.
Однак все ж для зберігання звичайних легкових причепів рідко виділяють окрему споруду. І тому для їх зберігання разом з автомобілем часто використовують такі рішення:
раму для підвісного зберігання причепа;
пандус або приямок для зберігання причепа на підлозі;
конструкцію вертикального розміщення причепа.
Розглянемо кожен із варіантів докладніше.
Варіант 1. Підвісна рама
Незважаючи на простоту підвісного зберігання причепів, цей варіант має очевидні складнощі:
рама повинна мати шарніри, завдяки яким вона зможе змінювати своє положення;
спосіб підняття рами в потрібне положення має бути простим та надійним;
фіксація рами під стелею має бути безпечною.
Найслабкішим місцем підвісного зберігання є замок, у разі розмикання якого причіп може випадково впасти. Цей спосіб зберігання хоч і економить місце в нижній частині гаража, невисокі в більшості випадків стелі все одно не дають можливості звільнити достатньо місця. Для безпеки підвісну конструкцію важливо обладнати надійним замковим механізмом, що нагадує механічний замок автомобільного підіймача.
Варіант 2. Пандус чи приямок
За великим рахунком, це найпростіший варіант зберігання причепа. Тут задіяна значна частина простору на рівні підлоги гаража, і цей спосіб становить найменшу небезпеку. Тут також можна використовувати замок для причепа, але в разі випадкового відкриття він не містить у собі такої загрози, як у попередньому випадку.
Варіант 3. Вертикальне розміщення
Це один із найпопулярніших способів зберігання причепів, і, якщо площа та висота гаража дозволяють, вертикальне розміщення вважають найоптимальнішим варіантом. Причіп у вертикальному положенні займає мінімум місця, особливо якщо з нього можна зняти борти й скрутити колеса. До того ж таке розміщення не потребує підвішування, що спрощує конструкцію.
Однак такий варіант зберігання має й мінуси. Хоча вертикальна конструкція потребує мінімуму уваги, адже тут немає ні рами, ні приямка, усе одно потрібно придумати, як зафіксувати причіп вертикально.
Зберігання складаних причепів
Складаний причіп можна зберігати будь-яким способом. Проте, крім витрат на організацію місця зберігання причепа, тут додається більш висока вартість самого складаного причепа. До того ж складані причепи мають невеликі габарити й незначну вантажопідйомність.
Поради щодо зберігання причепів
Якщо причіп не планується зберігати в гаражі, подумайте про те, щоб забезпечити його таким корисним аксесуаром, як лебідка зі стопорним механізмом. За будь-якого з варіантів зберігання це полегшить підняття причепа в потрібне положення. Значно заощадить простір і збільшить можливості використання й причіп зі знімними або складаними бортами.
Крім того, зверніть увагу на спосіб замикання причепа. Запірна конструкція повинна мати механічний упор, що складається з простих деталей та який легко контролювати візуально. Він повинен надійно та міцно фіксувати конструкцію в будь-яких ситуаціях.
При цьому враховуйте, що в разі збільшення ваги причепа найменше рекомендовано використання підвісної рами або пандуса. Адже тоді на замках та інших елементах конструкції буде зосереджена дуже велика вага.
Автопричіпна техніка AL-KO
Компанія AL-KO займається розробленням комплектувальних для автомобільних причепів, серед яких можна вибрати складані дишла, лебідки та фурнітуру для бортів. Ці запчастини дадуть змогу реалізувати різні способи зберігання причепа.
Рішення AL-KO відповідають стандартам і нормам ЄС, а також користуються широкою популярністю у світі. На сторінках каталогу товарів ви можете ознайомитися з асортиментом продукції та підібрати товари з урахуванням максимального навантаження.
Comentarios