З початком весняного сезону настає час підготувати причепи до повноцінного використання у теплу пору року. Після зимового зберігання потрібно обов’язково перевірити причепи та привести їх у належний стан.

Ось п’ять ключових етапів, які слід, на які слід звернути найбільшу увагу під час весняного технічного огляду.
Безпека понад усе
Як і в усьому іншому в нашому житті, у випадку з надійністю причепів діє універсальне правило: безпека має найвищий пріоритет. Тому час від часу необхідно перевіряти всі важливі функції причепа. Це допоможе уникнути неприємних інцидентів та сюрпризів, таких як несправні фари, шини або гальма.
1. Перевірка шин та освітлювальних приладів
Передусім перевірте стан шин тягача та причепа. Переконайтеся, що тиск у шинах та глибина протекторів перебувають у межах норми. Перевірте, чи немає тріщин чи інших ознак зносу. Якщо недоліки є, це явний привід для заміни шин!

Також перевірте усі освітлювальні прилади на причепі. Без помічників така перевірка забирає багато часу. І тому у продажу вже є спеціальні пристрої для перевірки роботи фар на причепі без сторонньої допомоги і без використання тягача. Для цього спеціальне електроустаткування включає задній ліхтар, стоп-сигнал, покажчики повороту, ліхтар освітлення номерного знаку, задній протитуманний ліхтар та, за наявності, фари заднього ходу.
2. Перевірка гальм
Для забезпечення оптимальної ефективності гальмування необхідно регулярно проводити регулювання гальмівної тяги та барабанного гальма. Якщо цього не зробити, гальмівний шлях транспортного засобу з причепом може збільшитись.
Тому слідкуйте за тим, щоб колеса не блокувалися і дотримуйтесь вказаних інтервалів обслуговування та ремонту. Вони мають виконуватися досвідченим персоналом у спеціалізованій майстерні. Для регулювання гальм є численні пункти обслуговування.

Гальма преміумкласу AL-KO з автоматичним регулюванням
Автоматичне регулювання гальм є зручною альтернативою. У рамках цього принципу AL-KO покращила технологію гальмування за допомогою запатентованого рішення AAA Premium Brake.

У цьому випадку в міру того, як гальмівні колодки отримують занадто великий люфт, гальма автоматично виконують необхідну корекцію. Це захищає гальмівні колодки, забезпечує оптимальну ефективність гальмування протягом усього терміну служби колісного гальма та скорочує гальмівну колію при швидкості 80 км/год на відстань до 5 метрів.
Завдяки цій інноваційній технології гальма завжди будуть оптимально відрегульовані, і ви опинитеся на дорозі в більшій безпеці. Але будьте обережні: хоча система автоматично встановлює оптимальний проміжок, це не скасовує необхідності належного технічного обслуговування.
Читайте також: Безпечне керування автопричепом: перевірка гальм
3. Обслуговування зчіпного пристрою та опорного колеса
Догляд за тягово-зчіпним пристроєм відносно простий і виконується швидко. Спочатку слід очистити кульову головку зчіпного пристрою від бруду та кіптяви за допомогою ганчірки. Те саме, зрозуміло, відноситься і до головки буксирувальної кулі контрольного пристрою. Якщо кульовий зчіпний пристрій заіржавів, обережно очистіть його дрібнозернистим наждачним папером. Як правило, якщо зчіпний пристрій пошкоджений або сильно уражений іржею, швидше за все, він більше не придатний для використання на дорозі.

Крім того, перевірте роботу та стійкість опорного колеса та опорних стійок. Опорні колеса є стійкими та надійними помічниками при маневруванні. Щоб зберегти їх у такому стані, необхідно регулярно перевіряти їх стан і змащувати деталі, що рухаються. При виборі опорних коліс покладіться на якість та безпеку AL-KO.
Ці пристрої випускаються в різних виконаннях і розраховані на вантажопідйомність від 150 до 1500 кг в залежності від моделі. Повністю або напівавтоматичне – у широкому асортименті продукції AL-KO знайдеться відповідне опорне колесо для будь-якого завдання.
4. Перевірка днища
Навіть якщо зовні причіп має добрий вигляд, погляд на днище може виявити іншу картину. Особливо слід перевірити кути на наявність вологи та негайно усунути будь-які пошкодження. За необхідності можна просочити днище ефективним захисним засобом.

Однак, якщо іржа вже утворилася, просочення буде недостатньо. У зв’язку з тим, що це високий ризик для безпеки, вам слід негайно відвідати спеціалізовану майстерню і проконсультуватися з експертом.
5. Проходження техогляду
Як і автомобіль, причіп повинен регулярно проходити техогляд. Не забудьте взяти на розгляд документ про реєстрацію транспортного засобу. Заводська табличка причепа також має бути чистою та розбірливою.
При належній увазі до цих порад ваш причіп буде готовий до використання у найкоротший термін. Компанія AL-KO бажає вам гарної та безпечної подорожі!
Більш детальну інформацію про комплектувальні та аксесуари для причепів, включаючи гальма та опорні колеса AL-KO, можна отримати в офіційному каталозі запчастин.
Comments