top of page

Надійність поколінь: історія успіху групи компаній AL-KO Vehicle Technology

Оновлено: 30 трав.

Ми вже розповідали про те, як група компаній AL-KO Kober домоглася світового лідерства і визнання, як виробник садової техніки. А сьогодні хочемо приділити увагу іншій галузі, в якій AL-KO – визнаний лідер. Йдеться про виробництво комплектувальних для легкових причепів, автобудинків і малотоннажних автомобілів. На сьогодні цей напрямок діяльності AL-KO представлено глобальним гравцем – групою компаній AL-KO Vehicle Technology з річним оборотом до $1 млрд.



Починалася історія AL-KO якраз з автомобільного напрямку. 11 листопада 1931 року слюсар Алоїс Кобер придбав невелику слюсарну майстерню в німецькому місті Кеці. Саме так з’явився прообраз компанії AL-KO Vehicle Technology, яка відома сьогодні як провідний виробник високоякісних компонентів шасі та підвісок для легкових причепів, автобудинків, а також туристичних і комерційних автомобілів різного типу.

 

Заснування компанії: експансія за межі Німеччини

Перший успіх до AL-KO, як виробника автомобільних комплектувальних, прийшов у 1950-х. Завдяки винахідливості Алоїса Кобера сільська кузня зуміла вижити в складні воєнні роки та перетворилася на невелике промислове підприємство.


Сімейне підприємство поглинуло металообробний цех у Кеці й 1952 року запустило в серійне виробництво важелі ручного гальма. Син Алоїса Кобера Герберт запропонував об’єднати незакріплені важелі ручного гальма та зірочки, щоб істотно скоротити час на встановлення.


Прототип важелів ручного гальма, серійне виробництво яких було запущено 1952 року.
Прототип важелів ручного гальма, серійне виробництво яких було запущено 1952 року.

За першими успіхом і замовленнями важелів ручного гальма відбувся випуск інерційного гальма, який зробив AL-KO провідним постачальником у Німеччині, що запропонував надійні сертифіковані гальма цього типу.


Відповідно до головного гасла AL-KO «Якість для життя» в наступні десятиліття було розроблено безліч продуктів і рішень, які сприяли зростанню сімейного бізнесу. Першу закордонну філію AL-KO було засновано в Австрії 1961 року, за нею 1970 року відкрилися підрозділи AL-KO у Великій Британії, Франції, Італії та Швейцарії. А в середині 1980-х років було відкрито заокеанські філії – у США (1983 рік) та Австралії (1986 рік).


AL-KO – визнаний лідер у виробництві інерційних гальм накату для причепів і автобудинків.
AL-KO – визнаний лідер у виробництві інерційних гальм накату для причепів і автобудинків.

Паралельно 1967 року було випущено першу шестигранну гумо-джгутову торсіонну вісь, а через рік – раму і шасі AL-KO.

 

Безпека і комфорт: виробництво комплектувальних для автобудинків

У 1970-х роках компанія AL-KO освоїла новий напрямок з виробництва комплектувальих для причіпних і самохідних автобудинків та автофургонів. Було розроблено інерційне гальмо Rückmatic, яке давало змогу рухатися заднім ходом без необхідності виходити з машини та блокувати його.


Низькорамні шасі AL-KO AMC застосовуються в малотоннажних автомобілях різного типу і виробників.
Низькорамні шасі AL-KO AMC застосовуються в малотоннажних автомобілях різного типу і виробників.

1985 року компанія зробила великий прорив, випустивши інноваційне шасі для Fiat Ducato. Це шасі – попередник низькорамного шасі AMC для спецавтомобілів, фургонів та комерційного транспорту, яке випускають донині. Модель забезпечує більше місця в автомобілі та стійкіше положення під час руху.


Замковий зчіпний пристрій-стабілізатор AL-KO AKS 3004 забезпечує безпечне керування автомобілем із причепом.
Замковий зчіпний пристрій-стабілізатор AL-KO AKS 3004 забезпечує безпечне керування автомобілем із причепом.

У 1990-х роках асортимент AL-KO вже включав багато популярних сьогодні продуктів, які важливі й сьогодні – лебідки із запобіжним тросом, опорні колеса та замковий зчіпний пристрій-стабілізатор AKS 3004. Останній забезпечує безпечну і комфортну їзду, зменшуючи крен і розгойдування причепа.


Система стабілізації причепа AL-KO ATC полегшує виконання маневрів.
Система стабілізації причепа AL-KO ATC полегшує виконання маневрів.

У 2000-х роках AL-KO зробило керування автобудинками ще безпечнішим за допомогою електронної системи стабілізації та протидії боковому заносу ATC Trailer Control. Вбудований датчик фіксує і припиняє початок будь-якого розгойдування, посилаючи мінімальний гальмівний імпульс. Це дозволяє за допомогою ATC безпечно виконати навіть небезпечні маневри ухилення під час руху.


На рубежі 2010-х років також було представлено дистанційну систему маневрування для причепів AMS Mammut.

 

Ключова трансформація: злиття з DexKo

Поворотний момент в історії AL-KO Vehicle Technology стався наприкінці 2015 року, коли підрозділ автомобільних технологій AL-KO був виділений із сімейного бізнесу та об’єднаний із Dexter Axle, США. Було створено концерн DexKo Global, який став світовим лідером з виробництва осей і шасі для малотоннажних автомобілів.



На сьогодні AL-KO Vehicle Technology є незалежним брендом і частиною глобального ринку з річним оборотом до $1 млрд.


Під егідою DexKo Global працюють 15 міжнародних брендів – AL-KO, Aguti, Bankside Patterson, Bradley, Brink, CBE, cmtrailer parts, E&P Hydraulics, G&S Chassis, Hume, Nordelettronica, Preston Chassis, SAFIM, SAWIKO, Winterhoff.



В Україні, починаючи з 2004 року автомобільний підрозділ AL-KO Vehicle Technology представляє компанія «АЛ-КО Кобер».

Commentaires


bottom of page