top of page

AL-KO у 2021: 90-річчя компанії, 10 країн українського офісу, цифрова трансформація та інші підсумки

Оновлено: 30 трав.

Добігає кінця 2021 рік, і ми поспішаємо поділитися з вами тими насиченими дивовижними подіями, які запам’яталися нам за останні 12 місяців у житті компанії AL-KO. Цього року ми разом раділи та переживали, працювали та відпочивали, святкували та розвивалися!


12 листопада ми відзначили абсолютно небанальну дату. Компанії AL-KO виповнилось 90 років! За цей час невелике сімейне підприємство перетворилося з маленької кузні на міжнародну групу компаній AL-KO Kober Group, яка спеціалізується на садовій, автопричіпній та вентиляційній техніці.

За 90 років AL-KO перетворилася із сімейної кузні на міжнародну групу компаній із офісами по всьому світу.

На сьогоднішній день в AL-KO працює близько 2600 співробітників у понад 30 підприємствах по всьому світу, а сама компанія є частиною інвестиційного холдингу Primepulse SE. Річний оборот Primepulse становить близько €1,1 млрд, і в ньому працює близько 5 тисяч людей по всьому світу. Портфоліо Primepulse охоплює, серед іншого, такі напрямки, як Індустрія 4.0, автоматизація, цифрова трансформація та технологія «Інтернет-речей».



Багатофункціональний офіс українського представництва «АЛ-КО Кобер» під Києвом.

17 років українського представництва AL-KO

14 серпня цього року ми відсвяткували день народження українського офісу AL-KO. І в якомусь сенсі є символічним те, що святкування 17-річчя відбулося в повітрі – ми літами на гелікоптерах. Адже лише з висоти можна оцінити завдання та виклики, що стоять перед українським офісом компанії.

  • Цього року зона відповідальності регіонального представництва AL-KO зі штаб-квартирою в Україні зросла до десяти країн. До України, Білорусі, Молдови, країн Балтії (Латвії, Литви, Естонії) та Південного Кавказу (Азербайджану, Вірменії, Грузії) додався ще й Туркменістан.

  • Дилерська мережа у різних містах нашої країни збільшилася на 7,8 %. У 2021 ми уклали партнерські угоди із 16 компаніями. Повний перелік дилерів та дистриб’юторів садової та автопричіпної техніки AL-KO у будь-який момент доступний на офіційних сайтах AL-KO.

У списку нових магазинів із товарами AL-KO з’явився і «Харвест Центр» у Жмеринці, Вінницькій області.
  • Продажі садового обладнання AL-KO у 2021 році зросли на 22 %, причому найбільше зростання припало на товари, які потрапляють під концепцію розумного садівництва. Інтерес до автономних роботів-газонокосарок Robolinho®, якими можна керувати за допомогою зручного мобільного додатка AL-KO inTOUCH, зріс на третину.

  • Зростання автопричіпного сегмента перевищило навіть зростання садового напрямку і склало 27 %. І хоча за абсолютними цифрами оборот комплектувальних для автобудинків та причепів AL-KO поки що поступається садовій техніці, цей напрямок з 2021 року має власний сайт al-ko-tech.com.ua.



Літній тренінг AL-KO для консультантів із будівельних супермаркетів – один із регулярних заходів для колег по ринку.

Цифрова трансформація та офлайн-заходи AL-KO

Ключову увагу, і як глобальний бренд, і як лідер локального ринку, AL-KO приділяє питанням цифрової трансформації, диджиталізації та інформаційної підтримки, не забуваючи про проведення офлайнових заходів для партнерів та колег по ринку.

  • У 2021 році компанія AL-KO в Україні запустила систему електронного документообігу з використанням цифрового підпису. Цей крок продовжив стратегію автоматизації бізнес-процесів компанії. Тепер на додаток до автоматичної генерації товарно-транспортних накладних, онлайн-кабінету дилера, кабінету сервіс-партнера та електронного гарантійного талону додалася можливість ведення безпаперової документації. У майбутньому партнери AL-KO зможуть користуватися сучасною інтегрованою системою електронної ідентифікації за допомогою спеціального програмного інтерфейсу (API).

  • У 2021 році на додаток до офіційного блогу, присвяченого садовій техніці, в українського офісу AL-KO з’явився окремий автопричіпний блог двома мовами, присвячений запасним частинам та комплектувальним для автобудинків та автомобільних причепів. Офіційні блоги компанії доповнюють інформаційну присутність AL-KO у соцмережах, на різноманітних онлайн-платформах, а також на ТВ- та радіоканалах.

Директор «АЛ-КО Кобер» в Україні та країнах Балтії Олександр Худяков вітає найкращих партнерів компанії.
  • Протягом року компанія провела кілька тренінгів та конференцій із автопричіпної та садової техніки для дилерів, партнерів та торгових представників. Подібні регулярні програми від AL-KO включають не лише серйозну теоретичну частину, обмін досвідом та навичками використання інструментів, але й неформальне спілкування, де вдається виділити та привітати найкращих партнерів AL-KO в Україні та інших країнах із зони регіональної відповідальності українського офісу компанії.

Підписуйтесь на сторінки AL-KO у «Фейсбуці» (AL-KO Garden UA, AL-KO Trailers UA) та «Інстаграмі», щоб знати важливі новини від іменитого садового бренду.

Comments


bottom of page