Компанія AL-KO розробила шестигранну гумово-джгутову, або торсіонну вісь в далекому 1967 році, забезпечивши на довгі роки підвищений комфорт і безпеку автомобілів. За цей час було виготовлено понад 27 мільйонів осей на 12 виробничих майданчиках, розташованих на 5 континентах. У чому ж ключові переваги торсіонних осей AL-KO для автопричепів?
У пікові дні тільки на головному заводі AL-KO в Кеці виробляється понад 2 000 осей. При цьому близько 8 % всіх виготовлених осей становлять високоякісні стандартні вироби, а решта 92 % – це особливі моделі, що виготовляються на замовлення. Завдяки гнучкій системі складання з уніфікованих блоків AL-KO випускає тисячі індивідуальних варіантів осей протягом року. Нижче ми наводимо стислий огляд осьових систем AL-KO і багатогранних можливостей їх застосування.
Торсіонні осі AL-KO для причепів: дбайливе та надійне транспортування
Шестигранна гумо-джгутова вісь AL-KO забезпечує максимально великий хід і оптимальне власне загасання, яке перевершує можливості інших систем гумо-джгутових осей. Торсіонні осі AL-KO забезпечують м’якість підвіски, наближену до м’якості амортизації автомобілів, і гранично точне підресорювання завдяки незалежній підвісці коліс.
Вісь AL-KO – це зразковий виріб, що гарантує комфортабельну їзду і безпеку автопричепів. Унікальне поєднання шестигранного зовнішнього профілю з тригранним внутрішнім профілем дало змогу збільшити хід підвіски. Крім того, це одна з найлегших осьових конструкцій з присутніх на ринку. Ця технологія постійно вдосконалюється, щоб забезпечити максимально дбайливе та надійне транспортування товарів і тварин.
Ідеальні повороти: задній міст Euro-Delta з підвіскою коліс на діагональних важелях
У системі заднього моста Euro-Delta з підвіскою коліс на діагональних важелях також використані переваги шестигранної гумо-джгутової осі. Додаткова особливість цього рішення в тому, що завдяки регулюванню сходження передніх коліс, осьова система протидіє відцентровій силі під час проходження поворотів.
Сама назва розкриває принцип того, як це відбувається. Вісь нахилена в просторі так, що колеса, незалежно підвішені на так званих одноплечих важелях з опорою на вісь, можуть рухатися навколо осі під час стиснення і розтягування. У результаті сила, що діє на зовнішнє колесо, передається через одноплечий важіль на шийку вісі колеса, яка протистоїть відцентровій силі та тим самим стабілізує транспортний засіб зсередини.
Проста зміна рівня: осі з важелями, що опускаються
Якщо йдеться про зручне завантаження або розвантаження причепа, осі з важелями, що опускаються, істотно полегшують подібні робочі процеси. Встановлені на осі гідравлічні циліндри дають змогу легко опустити або нахилити причіп до потрібного рівня.
При цьому компанія AL-KO пропонує 3 варіанти розв'язання питання. Якщо вам потрібно встановити причіп у положення для навантаження або розвантаження, цілком достатньо буде опустити його на 140 мм. Для опускання причепа практично до рівня землі рекомендується більш значне зниження – на 210 або 270 мм.
Відповідна вісь для будь-яких умов
Транспортні засоби з осями AL-KO працюють у різних сферах, зокрема на лижних трасах, кемпінгах, ярмарках і, в принципі, в повсякденному житті в міському і приватному секторі. У чому ж секрет такого широкого спектра застосування осей? Йдеться про здатність компанії гнучко реагувати на побажання замовників.
Різноманітні варіанти конструкцій і систем приваблюють клієнтів із найрізноманітніших галузей діяльності. На осі AL-KO покладаються торговці вуличною їжею, власники автобудинків і житлових автопричепів і навіть власники вітрильних яхт. Навіть вантажні електромобілі Streetscooter Works використовують осі AL-KO. Крім цього, AL-KO пропонує спеціальні рішення і в медичній сфері, зокрема, для перевезення пацієнтів.
Підібрати відповідний варіант гумово-джгутової або ресорної підвіски AL-KO для причепів і автобудинків можна в каталозі AL-KO. Замовити їх можна в сервісних центрах наших партнерів.
Comentários