Колійність на автобані, вантажівка, що йде на обгін, несподіваний порив бокового вітру на мосту або перевищення швидкості на кілька кілометрів на годину – і це сталося... Автобудинок або причіп починає розгойдуватися, і в найгіршому разі ви повністю втрачаєте керування автопоїздом на кілька секунд. І якщо в результаті трапляється аварія, в більшості випадків від причепа мало що залишається. Запобігти такому неприємному розвитку подій допоможе система протидії боковому заносу ATC Trailer Control від AL-KO.
Компанія AL-KO може запропонувати систему стабілізації АТС не тільки для одно- і двовісних житлових автопричепів, а й для причепів із вбудованою віссю. Це важливо, як для власників автобудинків, так і під час використання, наприклад, причепів для перевезення катерів, цінних меблів або великих тварин. Завдяки системі протидії боковому заносу ATC нескладно доставити до місця призначення причіп будь-якої конструкції й вагової категорії, не турбуючись про збереження цінного вантажу.
Підвищена безпека на дорозі: електромеханічна система стабілізації ATC Trailer Control
Протидіяти ризику розгойдування причепа можна кількома способами. Крім обачної манери водіння, правильного завантаження і механічного антипробуксовувального зчеплення, ми рекомендуємо встановлення електромеханічної системи стабілізації ATC.
Система ATC Trailer Control розпізнає навіть найнезначніші розгойдувальні рухи і автоматично повертає причіп у свій ряд руху. Ключові переваги системи ATC:
постійно контролює поперечні рухи житлового автофургона або причепа;
спрацьовує раніше й ефективніше, ніж системи стабілізації в автомобілі-тягачі;
м’яко вмикається для відновлення стабільного режиму руху;
оптимальним чином взаємодіє з випробуваною гальмівною системою AL-KO.
Сенсорна електроніка ATC протидіє розгойдуванню причепа в небезпечних ситуаціях
Принцип дії системи протидії боковому заносу ATC Trailer Control заснований на використанні складної чутливої електроніки. Так звані датчики поперечного прискорення постійно контролюють коливальні рухи осі причепа. Щойно рівень коливань виходить за межі діапазону допустимих відхилень, спрацьовує система ATC.
На практиці це означає наступне: коли житловий автофургон або причіп починає злегка розгойдуватися, наприклад, внаслідок невеликого перевищення швидкості або впливу поривів вітру, – датчики одразу розпізнають цей бічний дрейф. Тоді система ATC через троси Боудена плавно пускає в дію гальма на причепі. Завдяки цьому короткому, але ефективному втручанню авто з причепом вирівнюється і стабілізується.
У цей момент у водія з’являється відчуття, ніби весь транспортний засіб упродовж кількох секунд «пливе» як корабель, що злегка заривається носом у хвилю. Потім на короткий час відчувається легке гальмування, а потім рух продовжується як зазвичай.
До речі, система протидії боковому заносу ATC Trailer Control фіксує кожне втручання. Авторемонтні фахівці AL-KO навіть можуть встановити число реакцій системи під час поїздок, що дасть змогу переконатися в безсумнівній користі системи ATC.
Резюме. Як тільки причіп починає розгойдуватися, система ATC ініціює спрацьовування гальм і відновлює контроль над причепом. Завдяки своїй горизонтальній конструкції, ATC займає зовсім небагато місця, що дає змогу зберегти дорожній просвіт причепа.
Для яких автобудинків і легкових причепів придатна система ATC?
Систему ATC Trailer Control можна встановлювати у всіх житлових автофургонах і причепах, оснащених шасі AL-KO випуску 1998 року і пізніше, з дозволеною максимальною масою до 3,5 т. Якщо виробник не пропонує встановлення системи на заводі, або якщо ваш причіп виготовлений раніше зазначеної дати, то цю систему в переважній більшості випадків можна без проблем довстановити.
При цьому кількість осей у причепа – одна, дві чи три – не має значення. Компанія AL-KO пропонує відповідні рішення для всіх трьох варіантів. Таким чином, ви можете оснастити системою стабілізації АТС не тільки житловий автофургон, а й причіп для перевезення коней, причіп для транспортування автомобілів, будівельних машин, лавку-причіп, причіп-самоскид тощо. Потрібно тільки вибрати правильний ваговий клас для вашого житлового автофургона або причепа.
Різниця між системою АТС для автобудинку й для причепа: коливання ваги й корисне навантаження
Робота системи АТС для автобудинків з урахуванням здебільшого невеликого корисного навантаження заснована на більш-менш постійній вазі. А ось робота системи АТС для причепів – складніша, оскільки системі доводиться автоматично адаптуватися до значних змін ваги, щоб забезпечити оптимальну безпеку руху.
У результаті, якщо, наприклад, причіп для перевезення коней порожній або в ньому перебуває одна чи кілька тварин, це не має суттєвого значення. Це саме стосується причепів для транспортування катерів, матеріалів або важких інструментів. У будь-якому разі система АТС підлаштовується під вагу причепа автоматично.
Дізнатися більше про систему протидії боковому заносу ATC Trailer Control можна на сторінках каталогу запчастин і комплектувальних для автомобілів з причепом AL-KO. Замовити відповідні технічні рішення можна в сервісних центрах наших партнерів. Авторизовані фахівці AL-KO готові проконсультувати і посприяти в установці системи АТС.
Comments