Осі для причепів AL-KO: безпека та комфорт водіння будь-яких типів причепів
- AL-KO Tech

- 29 вер.
- Читати 1 хв
Система підвіски осі – ключова частина ходової автомобільного причепа. Конструкція ходової частини та системи підвіски осі визначає надійність і безпеку поведінки причепа на дорозі. Пропонуємо вам огляд основних конструктивних типів осей для причепів AL-KO.
Підвіску осі для легкових причепів найчастіше випускають у двох варіантах. Це може бути ресорна підвіска чи просто ресора для осі причепа або торсіонна, інакше кажучи, гумово-джгутова підвіска чи підвіска торсіон.
Торсіонна, або гумово-джгутова підвіска. Принцип роботи гумово-джгутової підвіски: у зовнішню трубу запресовують важіль та джгути. У міру збільшення навантаження встановлена частина важеля повертається, а джгути всією своєю площею пручаються. Торсіонні підвіски можуть бути, наприклад, із використанням осьової труби квадратного перерізу та із застосуванням осьової труби шестигранного перерізу.
Ресорна підвіска для причепа. Кількість корінних листів ресори, які й відповідають за підресорування транспортного засобу, а також тип їх кріплення можуть бути різними. Різні варіанти ресор можуть відрізнятися кількістю скоб – фіксаторів корінних листів ресори. У розвантаженому стані в ресорних підвісках працює лише один корінний лист, а в міру збільшення ваги поступово підключаються інші.
Осі для причепів AL-KO гарантують безпеку та комфорт водіння авто з легковими причепами для будь-яких потреб.
Вибрати осі для причепів для причепів можна в каталозі AL-KO. Для замовлення комплектувальних – звертайтесь до представників компанії.



Коментарі