top of page

Оптимальна адаптація до дороги: напівактивна підвіска та шасі AL-KO Comfort Drive

  • Фото автора: AL-KO Tech
    AL-KO Tech
  • 25 черв.
  • Читати 3 хв

Адаптивна напівактивна підвіска та шасі AL-KO Comfort Drive гарантують підвищену безпеку та комфорт при керуванні автобудинками та автофургонами. Це рішення незалежно реагує на різні маневри під час руху, такі як гальмування, прискорення або поворот, і компенсує нерівності дороги, автоматично регулюючи амортизатори. Систему управління ходовою частиною AL-KO Comfort Drive можна встановити на автомобіль на виробництві або доукомплектувати згодом.

 

ree

Автобудинки та автофургони схильні до розгойдування та коливань під час руху. Високий кузов підвищує центр ваги транспортного засобу та робить його менш керованим. Система управління ходовою частиною AL-KO Comfort Drive компенсує ці ефекти. Вона підвищує безпеку та покращує комфорт водіння.

Залежно від дорожніх умов при використанні шасі AL-KO Comfort Drive можна вибрати оптимальний режим для більшого комфорту водіння й курсової стійкості.

  • Базовий режим Normal покращує комфорт водіння й керованість на звивистих сільських дорогах та вибоїстих трасах, де потрібно багато рульових маневрів.

  • Опційний режим Comfort з витонченим згладжуванням нерівностей підходить для тривалих поїздок по автомагістралях.

 

Ключові переваги системи управління ходовою частиною AL-KO Comfort Drive

Шасі AL-KO Comfort Drive поєднує в собі безпеку й комфорт водіння.

  • Компенсація нерівностей дорожнього покриття: напівактивна підвіска компенсує нерівності в межах можливостей. Зчеплення і тяга оптимізуються, особливо на слизьких поверхнях.

  • Зниження вібрацій і ривків при прискоренні: шасі AL-KO Comfort Drive може знизити до 20% вібрації і ривки при прискоренні автобудинку.

  • Підвищена стійкість й безпека автомобіля: AL-KO Comfort Drive зменшує розгойдування та нахили внаслідок зниження бічних коливань автобудинку при проходженні поворотів. Це призводить до кращого зчеплення з дорогою й підвищує безпеку водіння. Автомобіль менше розгойдується і гальмує більш плавно, що скорочує гальмівний шлях.

  • Підтримка при екстреному гальмуванні: в критичній ситуації система підтримує баланс, змінюючи функції амортизаторів, що особливо важливо при екстреному гальмуванні.

  • Зниження шуму під час руху: зменшення вібрацій значно знижує рівень шуму.

  • Адаптація до умов навантаження: в автобудинках умови навантаження мають великий вплив на розподіл ваги. Напівактивна підвіска може регулювати амортизацію, щоб забезпечити хороший баланс під час руху.

 


Як працює напівактивна амортизація в системі AL-KO Comfort Drive?

Напівактивна амортизація розраховує очікуваний рух автомобіля і на основі цього змінює налаштування амортизаторів. Це значно зменшує коливання, хитання і крени вздовж осі автомобіля і помітно знижує вплив на шасі від вибоїн та нерівностей.

Сім датчиків постійно контролюють поведінку автомобіля і передають цю інформацію амортизаторам. Ті, в свою чергу, безперервно адаптують свої демпфувальні властивості до дорожніх умов, щоб забезпечити оптимальні ходові якості. Крім того, шасі автоматично реагує на навантаження, а також на раптові пориви бокового вітру; воно також підключене до електронної системи стабілізації (ESP) автобудинку.


ree

У чому різниця між системою AL-KO Comfort Drive й звичайною амортизацією?

Стандартні амортизатори розроблені для максимально широкого спектра застосування. Тут на перший план виходить навантаження. Фургон зі звичайними амортизаторами використовують для перевезення найрізноманітніших вантажів, зазвичай на короткі відстані з зупинками по дорозі.

У порівнянні з ним автобудинок майже завжди повністю завантажений, долає від декількох сотень до тисячі кілометрів за поїздку – при відносно постійній швидкості руху і з декількома короткими зупинками по дорозі. Подорож в автобудинку повинна бути комфортною, тихою і розслабленою. І система AL-KO Comfort Drive розроблена спеціально з урахуванням цих вимог.

 

У чому полягає різниця між активним і напівактивним керуванням ходовою частиною?

Різниця між активною і напівактивною підвіскою полягає в способі визначення стану дорожнього покриття і дорожньої ситуації, а також у способі адаптації й керування характеристиками підвіски.

  • Активні системи управління ходовою частиною розпізнають нерівності дорожнього покриття і дорожню ситуацію ще до того, як автомобіль повинен буде їх подолати, і проактивно змінюють налаштування. Ці системи мають доступ до різних систем автомобіля і до інформації, такої як камера, радар і лідар. Вони взаємодіють один з одним через електронні інтерфейси автомобіля.

  • Напівактивне управління ходовою частиною працює шляхом реєстрації рухів і прискорень ходової частини та компонентів кузова. Ходова частина контролюється вбудованими датчиками системи.


 

Як встановлюють систему AL-KO Comfort Drive?

Систему AL-KO Comfort Drive встановлюють на шасі, а точніше, на амортизатори. Датчики для вимірювання рухів автомобіля кріпляться до кузова і кріплень коліс. Крім того, автомобіль оснащується пружинами і амортизаторами на передній і задній осях, а також блоком управління під сидінням водія. Напівактивна підвіска інтегрується з наявною підвіскою і працює з амортизаторами для регулювання налаштувань амортизації.

В результаті шасі AL-KO Comfort Drive замінює всі амортизатори регульованими амортизаторами, а на всі колеса і шасі встановлюють датчики. Блок управління для зв’язку між регульованими амортизаторами і датчиками монтують в коробці водійського сидіння. Кнопка на приладовій панелі дозволяє перемикати режими роботи системи.

 

Для яких автобудинків підходить AL-KO Comfort Drive?

Наразі AL-KO пропонує шасі Comfort Drive для автобудинків на базі Mercedes-Benz Sprinter в поєднанні з шасі AL-KO AMC.

 


Підібрати відповідний варіант шасі AL-KO для автофургонів та автобудинків можна в каталозі AL-KO. Замовити комплектувальні можна в сервісних центрах наших партнерів.

Коментарі


bottom of page